حقایقی درباره جذب در قرآن نازل شد

Wiki Article

یکی از راز و رمز کائنات در جهت رسیدن به خواسته به اهدافتان این است که افکارتان و کنترل ذهنتان را در اختیار بگیرید، با در اختیار گرفتن افکارتان می توانید در مسیر آرزوهایتان حرکت کنید.

درست است که ما شما را در این مقاله به صورت کامل با این قانون مهم کائنات آشنا کردیم.

 قانون جذب یک قانون ثابت و دائما فعال است، که شما آن را باور کنید و چه نکنید، چه آن را بفهمیم و چه نفهمید این قانون برای تمام افراد کار میکند.

باورها به دو دسته باورهای مفید و باورهای مضر تقسیم میشود.

قانون جذب هم دقیقا مانند این مثال عمل می کند! وقتی شما در طی روز به چیزهایی که میخواهید برسید فکر می کنید و با استفاده از تمرینات قانون جذب احساساتتان را خوب می کنید باعث میشود راه رسیدن به خواسته و هدفی که دارید در مسیر شما به شما نشان داده شود.

نارضایتی زمانی برایتان پیش می آید که شما به ناخواسته ها و آن چیزهایی که نمی خواهید در زندگی خود توجه کنید، اگر به خاطر اهدافتان توجه کنید و مطمئن باشید که با آن چیزی که می خواهید می رسید هرگز از زندگی الان تا ناراضی نخواهید بود .

یکی از اشتباهات بزرگ بسیاری از افراد که مانع میشود از قانون جذب استفاده کنند این است که کائنات را شریک خدا میدانند و فکر میکنند وقتی صحبت از کائنات میشود فکر میکنند که در حال شرک ورزیدن به خدا هستیم در صورتی که خداوند کائنات را برنامه نویسی کرده است و این قدرت را به انسان ها کليک کنيد داده است تا به وسیله کائنات، انسان به هر خواسته و هدفی که دارد برسد.

پس نتیجه میگیریم قانون جذب به این صورت کار می کند که وقتی به چیزی فکر میکنید در حال فرستادن ارتعاش آن به کائنات و جهان هستی هستید.

هر چیزی در دنیا یک کشش مغناطیسی مخصوص به خود را دارد که ارتعاشات مشابه را به سمت خود می کشاند.

دوستان عزیزم می خوام به شما بگم که اگر تازه با قانون جذب آشنا شدید ازتون می خوام که تمام تمرینات قانون جذبی که به شما خواهیم گفت را هر روز انجام بدهید تا ذهنتان عادت کند و ارزش خواسته تان را ارسال کند.

عزت نفس خود را بهبود ببخشید. پایین آمدن عزت نفس می تواند علل مختلفی داشته باشد. امروزه چاقی یکی از عوامل شایع کاهش اعتماد بنفس محسوب می شود. رسانه ها، فیلم ها، مجلات و… همگی از افراد خوش اندام و مدل برای مجذب مخاطب استفاده می کنند. فکر کردن مداوم در مورد وضعیت ظاهری و فیزیکی، مغز شما را پر از افکار منفی می کند.

هدف ما از انتشار محتوای علمی، افزایش آگاهی و بهبود سلامت روان جامعه است. اگر می‌خواهید سبک زندگی سالم داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم مجله روانشناسی را دنبال کنید.

شما باید مغز خود را آموزش دهید تا موانع پیش رو را در این زمینه نادیده بگیرد.

یکی از راه های مهم برای رسیدن به خواسته و اهدافتان رضایتمندی و راضی بودن از شرایط الانتان است. شما باید از شرایطی که الان دارید رضایت کاملی را داشته باشید.

Report this wiki page